Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
June 8, 2010
Image Size
63.4 KB
Resolution
976×396
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
63,340 (9 today)
Favourites
961 (who?)
Comments
177
Downloads
2,627
×
Mass Effect shenanigans by eve-bolt Mass Effect shenanigans by eve-bolt
Drawn a couple of months ago.
With his hairdo, Kaidan always reminded me of Elvis... ;)

More ME silly in my Scrapbook [link] :)

Mass Effect (c) EA and Bioware
Add a Comment:
 
:iconcanderou:
Canderou Featured By Owner Oct 30, 2014
Hahaha you I always wonder when someone will point this fact out, Kaiden should look into changing his hair if he want's to adovid this 
Reply
:iconrenegadefemhep66:
Renegadefemhep66 Featured By Owner Jun 21, 2014
hehehehehe. I guess kaiden should have gotten different hairstyle if he didn't want the elvis suit.
Reply
:iconeve-bolt:
eve-bolt Featured By Owner Jul 7, 2014
Exactly! XD
Reply
:iconyaoipanda:
YaoiPanda Featured By Owner May 4, 2014
Great. I wish I could have a DLC with this armour for Alenko!)
Reply
:iconeve-bolt:
eve-bolt Featured By Owner May 6, 2014
!! Me too! Hahaha that would be priceless! XD Too bad the characters don't have emotes ( /dance would be awesome)
Reply
:iconiamwalkingdead1:
IamWalkingDead1 Featured By Owner Mar 7, 2014
I'm not the only one...
Reply
:iconbbb35:
bbb35 Featured By Owner Jan 20, 2014
WHY?!?! You'd look hot!!!!
Reply
:iconbrielle007:
Brielle007 Featured By Owner Jan 10, 2014  Student General Artist
Omg!! XD Hilarious!! 
Reply
:iconthedarkestni9ht:
thedarkestni9ht Featured By Owner Jan 7, 2014  Hobbyist General Artist
Love it.
Reply
:iconyraelmogget:
YraelMogget Featured By Owner Sep 27, 2013  Hobbyist General Artist
All that omni gel!
Reply
:iconaliaoftheknife:
AliaOfTheKnife Featured By Owner Sep 22, 2013
Hahaha, he does look like Elvis. With vastly inferior dance moves.
Reply
:iconbigbluestar:
BigBlueStar Featured By Owner Aug 11, 2013
Ha! Glad to know I wasn't the only one laughing over that 'do. "Move you glitched space Elvis, I can't walk when you're posing here!" LOL
Reply
:iconyurei-hanatsuki:
Yurei-Hanatsuki Featured By Owner Jun 20, 2013  Hobbyist General Artist
He could sing to me any day. ;)
Reply
:iconeve-bolt:
eve-bolt Featured By Owner Jun 28, 2013
I agree with that! :D
Reply
:iconyurei-hanatsuki:
Yurei-Hanatsuki Featured By Owner Jun 28, 2013  Hobbyist General Artist
Question is though...what would he sing? A country song? Frank Sinatra? Important questions!
Reply
:iconeve-bolt:
eve-bolt Featured By Owner Jul 11, 2013
An Elvis song, of course! ;)
Reply
:iconyurei-hanatsuki:
Yurei-Hanatsuki Featured By Owner Jul 11, 2013  Hobbyist General Artist
Lol, yeah. Shepard won't be able to resist come karaoke night. xD
Reply
:iconcasadrat06:
casadrat06 Featured By Owner Jun 4, 2013
Lol, nice.
Reply
:iconpilgrimwanders:
Pilgrimwanders Featured By Owner May 13, 2013  Student Digital Artist
LOL!!!
Reply
:iconfictionaddict:
FictionAddict Featured By Owner Apr 28, 2013
LOL! Cute, and so true! XD
Reply
:iconvanessalisa:
Vanessalisa Featured By Owner Apr 24, 2013
let me guess was he drunk in karaoke night with Shepard and the next day Shepard pull a prank on him just to remind him last night right ?
Reply
:iconvanessalisa:
Vanessalisa Featured By Owner Apr 23, 2013
who knew
Reply
:iconawesomecake01:
AwesomeCake01 Featured By Owner Dec 23, 2012
30 credits says Garrus is the one who put it there.
Reply
:iconeve-bolt:
eve-bolt Featured By Owner Jan 2, 2013
Hahaha highly possible XD
Reply
:iconblacknroses:
BlackNRoses Featured By Owner Nov 8, 2012
Mass Effect needs moments like this!
Reply
:iconeve-bolt:
eve-bolt Featured By Owner Jan 2, 2013
hehe What the game can't give us, the fans are happy to provide :)
Reply
:iconrevercetti:
ReVercetti Featured By Owner Sep 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
ahahahaaa XD
Reply
:iconpoison1234:
Poison1234 Featured By Owner Aug 20, 2012  Hobbyist Artist
XD Oh my god!
Reply
:iconfu-rin-ka-zan:
fu-rin-ka-zan Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
I was just thinking this earlier today. Awesome. xD
Reply
:iconnickolieshepard:
NickolieShepard Featured By Owner Jun 6, 2012  Hobbyist Writer
Harbinger:YOU ARE FOOL AND YOU WILL BE ASCENDED

Me: Don't be an ass *smack*

Harbinger: THIS HURTS ME

Me: Ya ya well anyway this is just 2 funny good job
Reply
:iconasianlookbutgerman:
Asianlookbutgerman Featured By Owner May 10, 2012  Hobbyist General Artist
Great.:D
Reply
:iconkaylashy:
KAYLASHY Featured By Owner Mar 25, 2012
sho' you right lol!!!! love it <3
Reply
:iconminty-nutmeg:
Minty-Nutmeg Featured By Owner Mar 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
Ahahaha, I always thought that, too :L Spot on! :D
Reply
:iconblahjerry:
blahjerry Featured By Owner Mar 17, 2012  Hobbyist General Artist
Nope. :icontrollfaceplz:
Reply
:iconomalleyflowers:
OmalleyFlowers Featured By Owner Feb 19, 2012  Student General Artist
Kaidan always reminds me of Ash Ketchum. Because I let him get blasted into ashes.
Reply
:icontattoodaffodil:
tattoodaffodil Featured By Owner Feb 13, 2012
this made me giggle
Reply
:iconrohanspartin:
RohanSpartin Featured By Owner Jan 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank Yuh, Thank yuh verry much.
Reply
:iconfrigidchick:
Frigidchick Featured By Owner Dec 25, 2011  Hobbyist General Artist
LOL!! I love the dot eyes. I didn't what that hair was doing until I saw this pic. Thank you.
Reply
:iconalansteenhouwer:
AlanSteenhouwer Featured By Owner Dec 4, 2011
What about Tony Manero from Saturday Night Fever.
Reply
:iconbinkumuja:
BinkuMuja Featured By Owner Nov 10, 2011
In the first game it wasn't so obvious to me. Until I played ME2 that is. (his peak was more pronounced) It went a little something like this-

Shepard: Kaidan!! <3
Me: Elvis?!? O_O

Everyone always make their shepard's look like someone in particular-I actually came across a youtube vid of a femshep that looked like Marilyn Monroe. Funnily enough, my main male Shepard looked like a Genie-then I realised he looked more like a squinty eyed Nappa from DBZ.
:squee:

Nice artwork by the way! Love the 'effect' on the background surrounding Alenko!
Reply
:iconeve-bolt:
eve-bolt Featured By Owner Nov 25, 2011
Thank you! :)
Haha XD I hope they fix (at least a bit) the helmet hair part of Kaidan's model in ME3... I will like him regardless of if they do or give him a bucket to wear, but it would make it easier to forget the Elvis thing XD
Reply
:iconbinkumuja:
BinkuMuja Featured By Owner Dec 1, 2011
I wonder if Bioware will give the option to make the helmet 'invisible' for squadmates as well as shepard? I actually missed that from ME1. :I

But yeah, worse part of ME3 Kaidan? He looks like my DAD if he worked out and had brown eyes. I kid you not. :shakefist: So for me, it's better thinking he looks like elvis. Because the alternative is just creepy.
Reply
:iconumbreon1101:
umbreon1101 Featured By Owner Nov 2, 2011  Hobbyist Artist
D'aww, why's everybody gotta mess with Kaidan? :D
Reply
:iconeve-bolt:
eve-bolt Featured By Owner Nov 2, 2011
Because it's way too much fun XD
Reply
:iconumbreon1101:
umbreon1101 Featured By Owner Nov 2, 2011  Hobbyist Artist
Oh well. If it goes too far, I'll just start tossing people around. With and without biotics. XD
Reply
:iconmalgrumm:
malgrumm Featured By Owner Oct 23, 2011
lol kaidans hair....wonder if keeps it like that with biotics
Reply
:iconeve-bolt:
eve-bolt Featured By Owner Nov 2, 2011
Hahaha! I bet he does! XD
Reply
:iconmalgrumm:
malgrumm Featured By Owner Nov 3, 2011
or a shit ton of astro gel! the #1 gel for alliance marines!
Reply
:iconrogue360:
Rogue360 Featured By Owner Oct 19, 2011
Hey! I got an Idea, trying drawing a default male Shepard vanguard as the apprentice from the force unleashed.
The default male Shepard always reminded me of him as Kaidan of Elvis. :)
Reply
:iconeve-bolt:
eve-bolt Featured By Owner Nov 2, 2011
I seems like so many male protagonists these days are based of the same look: shaved head, muscular buid, tall, "mean/badass" look...
Reply
Add a Comment: